X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 223

Onderwerp: [Europa-Park] 2019

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten

    Dit alles is nog maar het begin, want zoals we de familie Mack kennen, zijn er nu al uitbreidingsplannen voorzien voor het 2de rijk.
    Het was sowieso al aangekondigd dat dit fase 1 van 3 is. Me dunkt dat je op dat moment ook al een beetje plant op de vervolgfases, zodat je jezelf niet in de weg gaat zit.

    Heb je trouwens wat uitleg voor me over die eerste afbeelding? Ik snap dat men alle glijbanen probeert te nummeren, maar ik zich toch v??l meer nummers dan glijbanen staan.

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Heb je trouwens wat uitleg voor me over die eerste afbeelding? Ik snap dat men alle glijbanen probeert te nummeren, maar ik zich toch v??l meer nummers dan glijbanen staan.
    1, 2, 3, 4: Dat zijn 4 grote glijbanen, al zit er ??n goed verstopt. Je hebt een dikke en een dunne met hetzelfde kleurenschema.
    5, 6, 7, 8: Nog 4 grote glijbanen
    9, 10: ?
    11, 12, 13: 3 kinderglijbanen
    14, 15: Dat zijn volgens mij twee racer-glijbanen
    16, 17: Nog twee kinderglijbanen

    Enfin, dat is toch hoe ik het zie. Bij die 9 en 10 zie ik nog wel iets dat mogelijks een uitglijbad is, misschien zijn die slides nog een verrassing ofzo?
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •