Hahaha, die rij barkrukken in de vorm van brommerkes ... origineel en leuk gevonden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yelle8
Het is een tent gebleven, weliswaar volledig vernieuwd -> het zeil is beige/bruin met op de flapjes cobra's afgebeeld, het stalen frame binnenin is vergelijkbaar met de kleur van de trein. Geen foto's van genomen.
Hoera, de trommelvliezen van de operators zijn gered! Nu word ik toch wel benieuwd naar het eindresultaat. Wie binnenkort naar Walibi gaat met een fototoestel, weet wat hem/haar te doen staat

Trouwens, de eerste foto die Yelle gemaakt heeft van Fun Pilot ... met wat fantasie lijken Fun Pilot en Pulsar één geheel te vormen, dankzij de gelijkaardige kleur van beide tracks en de hoek waaronder de foto gemaakt is
De nieuwe achtergrond van het vliegend tapijt vind ik best wel mooi!

Mij leek het ook logischer dat ze de zone rond Psyké/Flashback pas op het einde van hun masterplan zouden aanpakken. Pulsar is een recente attractie en de renovatie van Psyké is ook niet superlang geleden. Waarom zou dit dan zo 'dringend' zijn? Nu ja, zolang ze die hypercoaster van 2021 niet uitstellen is het allemaal goed voor mij.

Ik vraag me wel af wat er op langere termijn met Psyké gaat gebeuren. Deze is nog steeds mijn nummer één favoriete baan van alle coasters die ik ooit bereden heb. Dus ik hoop dat Walibi goed zorg zal dragen voor deze baan, zodat ze nog lang blijft bestaan! Anderzijds is ze (voor zover ik weet) de enige grote attractie van het park die volledig in een Music-Battle-thema zit. Dus misschien zal Psyké op termijn ook een nieuw thema krijgen om in de rest van de omgeving te blijven passen?