X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Hoe zie jij een pretpark-bezoek in 2021?

Stemmers
23. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Zoals 2019: geen soc. dist meer en dus terug massa-bezoeken mogelijk

    0 0%
  • Zoals 2020: nog volop soc. dist., enkel via reservatie, geen groepstickets of abo's

    6 26,09%
  • Voorjaar zoals 2020, na alg. vaccinatie normaliseert de toestand: terug massa-bezoeken e.a.

    17 73,91%
  • Geen van bovenstaande scenario's (licht dit eventueel zelf toe)

    0 0%
Resultaten 1 tot 20 van de 32

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Hoe zal een pretparkbezoek eruit zien ... in 2021?

    De verplichting ’masker te allen tijde en overal in het park’ is onmogelijk op te volgen als bezoeker, laat staan te handhaven als park-verantwoordelijke. Eten en drinken lukt mij in elk geval niet met zo’n masker op. Ik weet wel dat dit afgelopen en/of voorgaande zomer wel de regel was in meerdere Europese parken. Het absurde was dat je dan langs de paden rokers zag met kin-masker, terwijl je zelf wel het masker correct droeg.

    Een masker-verplichting in wachtrijen zou ik in de huidige omstandigheden niet slecht vinden, zeker nu de anderhalve meter-stippen overal vervaagd zijn en er volgens mij zelden nog afstandsregels gelden. Een Covid Safe Ticket maakt transmissie van het virus nog altijd mogelijk, mag blijken uit de recente statistieken. Enkel het advies om een masker daar te dragen, zal volgens mij maar weinig worden opgevolgd.

    Al bij al vind ik het wijs van Wal.Bel. om de CST-regel al zelf te hebben geïntroduceerd nog voor deze wettelijk werd opgelegd. Ik lees weinig gemor van de andere parken, ze zullen er dus wel al een beetje op voorbereid zijn. Maar dit vergt wederom extra personeel en ruimte. Eigenlijk zou de overheid dit moeten voorzien, maar dan hoor je de cafébazen ook al afkomen, natuurlijk.

    Toch een woordje dank aan de overheden van Bel., NL en Fra voor de tolerantie ten aanzien van de kinderen die niet in aanmerking komen voor vaccinatie. Die mogen in Dui zonder neg. test niet eens een fastfoodresto in.

  2. #2

    Re: Hoe zal een pretparkbezoek eruit zien ... in 2021?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Al bij al vind ik het wijs van Wal.Bel. om de CST-regel al zelf te hebben geïntroduceerd nog voor deze wettelijk werd opgelegd. Ik lees weinig gemor van de andere parken, ze zullen er dus wel al een beetje op voorbereid zijn. Maar dit vergt wederom extra personeel en ruimte.
    Het personeel dat nu de reserveringen controleert kan perfect ook de corona pass controleren, dus geen extra nodig.

    Het absurde was dat je dan langs de paden rokers zag met kin-masker, terwijl je zelf wel het masker correct droeg.
    Je zag langs de paden ook mensen met kinmasker om te drinken... Ik ben zo'n roker en sorry maar die twee minuten op een pad met afstand, gaan de ramp niet zijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •