X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Is Europa-Park het beste attractiepark van Europa?

Stemmers
35. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja

    21 60,00%
  • Nee

    14 40,00%
Resultaten 1 tot 20 van de 60

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimvg Bekijk Berichten
    Of, anders gezegd: als je nergens moet aanschuiven, is elk park leuk.
    Ga eens naar een park als Geiselwind op een kalme dag en weet me dan te zeggen of dat een leuk park is. Ik weet het antwoord al. Natuurlijk is de vergelijking met EP ver af maar ik bedoel ook maar dat goede/vlotte operations heus niet het enige criterium kan zijn om een park als top te beschouwen.

  2. #2

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ga eens naar een park als Geiselwind op een kalme dag en weet me dan te zeggen of dat een leuk park is. Ik weet het antwoord al. Natuurlijk is de vergelijking met EP ver af maar ik bedoel ook maar dat goede/vlotte operations heus niet het enige criterium kan zijn om een park als top te beschouwen.
    Ik vond Geiselwind zo slecht nog niet...

  3. #3

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ga eens naar een park als Geiselwind op een kalme dag en weet me dan te zeggen of dat een leuk park is. Ik weet het antwoord al. Natuurlijk is de vergelijking met EP ver af maar ik bedoel ook maar dat goede/vlotte operations heus niet het enige criterium kan zijn om een park als top te beschouwen.
    Het is niet de enige factor, maar wel een belangrijke. Het komt neer op klantvriendelijkheid en daar draait het ook om: de klant zo weinig mogelijk laten wachten en niet overtollig veel fastpasses verkopen vind ik een mooi symbool naar de klant toe.

    Qua attracties en thema wint EP het in ieder geval ook van de Amerikaanse parken die ik al deed, maar daar is het verschil kleiner. Daarom dat ik de Operations (waar het verschil in kwaliteit het grootst is) als het voornaamste voorbeeld nam.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •