X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 23

Onderwerp: [2021] planning

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [2021] planning

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Denemarken-Zweden-Finland
    Deze zal je ook moeten herzien denk ik.
    Djurs, farup en tivoli friheden zijn niet open tijdens de week. Powerpark sluit al in september dacht ik. Linnanmaki en kolmarden - als ik het me goed herinner - enkel open op vr-za-zo.

  2. #2

    Re: [2021] planning

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slimmerik Bekijk Berichten
    Deze zal je ook moeten herzien denk ik.
    Djurs, farup en tivoli friheden zijn niet open tijdens de week. Powerpark sluit al in september dacht ik. Linnanmaki en kolmarden - als ik het me goed herinner - enkel open op vr-za-zo.
    De grote Scandinavië trip zal pas volledig correct ingepland worden eens de parken hun kalenders online zetten, dan worden de parken en hun volgorde herzien, en mogelijks wordt de trip vervroegd naar eind autustus-begin september afhankelijk van de mogelijkheden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Schrap deze maar al. Disney sluit sowieso van 4 januari tot en met 12 februari.

    Naam:     pass.png
Bekeken:  4629
Groote:   321,9 KB
    Aangepast! Eind februari is de nieuwe datum!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •