X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 198

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Hoe minder geld we aan onze hobby uitgeven, hoe beter! Post hier al de kortingen en acties ivm pretparken die je tegenkomt!
    2 vraagjes:

    - Ik ben op zoek naar korting voor Phantasialand, Iemand tips? Het is voor het weekend van 26 juni

    - Ik ben zelf al op zoek gegaan en komt vaak uit bij dagtickets.be. Iemand ervaring met deze site?

  2. #2

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    2 vraagjes:

    - Ik ben op zoek naar korting voor Phantasialand, Iemand tips? Het is voor het weekend van 26 juni

    - Ik ben zelf al op zoek gegaan en komt vaak uit bij dagtickets.be. Iemand ervaring met deze site?
    Meermaals gebruik gemaakt van dagtickets en nooit problemen ondervonden.

  3. #3

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    2 vraagjes:

    - Ik ben op zoek naar korting voor Phantasialand, Iemand tips? Het is voor het weekend van 26 juni

    - Ik ben zelf al op zoek gegaan en komt vaak uit bij dagtickets.be. Iemand ervaring met deze site?
    Bij een Plopsa of Bobbejaanland abonnement krijg je 50% korting (en misschien nog bij andere abonnementen). Bij Phantasialand doen nu ook een actie dat je 1 dag betaald en dat je 1 dag gratis mag terugkeren. Dit telt ook met zo'n kortingticket.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •