X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 18 van de 18

Onderwerp: [TR] Orlando Parken

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #15

    Re: [TR] Orlando Parken

    Het boeken zelf hebben we inderdaad te laat gedaan, maar vooraf bij de oriëntatie kon ik er ook niets over vinden. Toen was ik wel nog aan het kijken voor vertrek in September (want dat was ons oorspronkelijke plan). Dat was toen ook nog vanwege de overweging Disney Hotel of Villa.

    Kan wel zijn dat de taal niet goed stond, of ik ergens anders iets verkeerd heb gedaan.

    Wel heb ik van diverse sites begrepen dat het ook uit maakt in welke periode je gaat en dat September toch vaker niet dan wel onder de actie valt (het aantal maanden waarin die gratis dining gegeven wordt schijnt flink terug te zijn geschroefd). Tegen de tijd dat ik voor November ben gaan kijken zaten we al in November 2017, dus sowieso te laat voor de actie. Wellicht dat dit nog een rol speelt?

    Wellicht dat ons verblijf ook van te korte duur was om in aanmerking te komen? Me staat ook iets bij dat je minimaal 7 nachten moet blijven voor die actie (wij hadden er slechts 5).

    Het is me echter ook opgevallen dat lang niet alles klopt wat je online vindt over de Disney Dining plans, omdat ze toch steeds evuleren (terwijl de sites dan niet ge-update worden). Zo was ik er wel blij mee dat sinds dit jaar ook cocktails inbegrepen zijn in de Dining plan. Die ik dan ook bij elke maaltijd met plezier heb besteld
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 05-12-18 om 13:43.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •