X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    FLY is inmiddels over de 1000m track heen. Daarnaast wordt de helling afgebroken die de bouwput in loopt en het gedeelte dichtbij de straat (eindelijk) betonneert. Aldus de inmiddels bekende Tobi.

    Het lijkt er op dat er eindelijk wat schot in de zaak begint te komen.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    FLY is inmiddels over de 1000m track heen. Daarnaast wordt de helling afgebroken die de bouwput in loopt en het gedeelte dichtbij de straat (eindelijk) betonneert. Aldus de inmiddels bekende Tobi.

    Het lijkt er op dat er eindelijk wat schot in de zaak begint te komen.
    Dan zou het toch wel eens kunnen dat FLY op zich zo goed als af is en er binnen de kortste tijd, laten we zeggen 3 maanden, testritten zijn of moet daar eerst het volledige gebied voor af zijn? Het hotel zal toch nog wel wat werk aan zijn denk ik dan...

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Dan zou het toch wel eens kunnen dat FLY op zich zo goed als af is en er binnen de kortste tijd, laten we zeggen 3 maanden, testritten zijn of moet daar eerst het volledige gebied voor af zijn? Het hotel zal toch nog wel wat werk aan zijn denk ik dan...
    Your guess is as good as mine.

    Als de baan is kan het zijn dat ze al tests doen terwijl ze nog aan het bouwen zijn voor wat betreft het draaien van de stoelen en eventuele noodstop en dergelijk. Echter moet de theming rondom de baan af zijn om het lichtruimprofiel te kunnen testen en meestal stuur je liever geen trein op volle snelheid door de baan heen voordat dit geregeld is. Het is perfect mogelijk, maar je ziet het in de praktijk volgens mij niet vaak. Ik kan me best voorstellen dat het ook veel handiger en efficienter is om het lichtruimprofiel pas te meten als ze alles kunnen doen (of het in elk geval chronologisch kunnen doen), zodat ze niet steeds weer dat hele ding terug moeten slepen naar een andere plek om daar verder te gaan.

  4. #4

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik ben blij dat ze die doorgang in Alt Berlin ook betrekken in het park. Dit was altijd al een loze hoek (ik weet het, ideaal voor de operations van het park wel) en met de komst van Rookburgh vond ik het ontzettend raar dat ze daar geen doorgang hadden gemaakt. Maar die is er dus toch.

    Wat ik wel opvallend vind is dat de muur blijkbaar eindigt waar de nieuwste doorgang (aan MaC) dus begint. Dit verschil is vrij duidelijk, maar ik heb totaal geen idee hoe ze dit thematisch gaan aanpakken. Of zou deze doorgang toch niet publiekelijk zijn en gewoon dienen voor operations? Want als ik het goed voorheb zitten er in die hoek voornamelijk de launches en de remsectie van de achtbaan, niet ideaal om daar ook nog een groot pad vol bezoekers door te sturen denk ik...

  5. #5

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik ben blij dat ze die doorgang in Alt Berlin ook betrekken in het park. Dit was altijd al een loze hoek (ik weet het, ideaal voor de operations van het park wel) en met de komst van Rookburgh vond ik het ontzettend raar dat ze daar geen doorgang hadden gemaakt. Maar die is er dus toch.

    Wat ik wel opvallend vind is dat de muur blijkbaar eindigt waar de nieuwste doorgang (aan MaC) dus begint. Dit verschil is vrij duidelijk, maar ik heb totaal geen idee hoe ze dit thematisch gaan aanpakken. Of zou deze doorgang toch niet publiekelijk zijn en gewoon dienen voor operations? Want als ik het goed voorheb zitten er in die hoek voornamelijk de launches en de remsectie van de achtbaan, niet ideaal om daar ook nog een groot pad vol bezoekers door te sturen denk ik...
    Launch en rem zitten een paar meter lager. Wel liggen daar nog enkele bochten, maar die zouden prima hoog genoeg kunnen zijn dat je er onder- / tussendoor kunt. (moeilijk in te schatten).

    Het stuk over die muur eindigen begrijp ik niet goed. Voor zover ik kan zien heb je straks een steegje in Berlijn en ga je uiteindelijk door een soort Poort heen om Rookburgh binnen te stappen. Die poort zit in een muur die over de gehele breedte van het steegje loopt en ontstaan is ter vervanging van het vroegere hek op (ongeveer) deze plaats.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •