X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 194

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik denk dat de aanduiding in het blauw iets te groot is. Dat gaan de buren niet accepteren zo dicht.

    Ik denk dat de hal zo groot niet hoeft te worden. Zeker niet als het hoogstwaarschijnlijk een gelijkaardig themagebied wordt zoals het Königreich der Minimoy in Europa-Park. Zeer plaatsbesparend werken zoals bijvoorbeeld Phantasialand ook doet door alles door en op elkaar te plaatsen.

    Ik waag het erop te zeggen dat Het bos van Plop in de toekomst tegen de vlakte gaat, want er is niet te vergeten nog een Plop themagebied verderop in het park.

    Verder in de toekomst zie ik een hal verschijnen op de plaats van de Tractors van Big & Betsy die zich uitstrekt tot het Bos van Plop en die nieuwe hal voor 2020. Dan is deze hele hoek van het park eigenlijk een Plopsa Indoor voor in de winter en zo hebben ze ook een 365 dagen openstelling.

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik denk dat de aanduiding in het blauw iets te groot is. Dat gaan de buren niet accepteren zo dicht.

    Ik denk dat de hal zo groot niet hoeft te worden. Zeker niet als het hoogstwaarschijnlijk een gelijkaardig themagebied wordt zoals het Königreich der Minimoy in Europa-Park. Zeer plaatsbesparend werken zoals bijvoorbeeld Phantasialand ook doet door alles door en op elkaar te plaatsen.

    Ik waag het erop te zeggen dat Het bos van Plop in de toekomst tegen de vlakte gaat, want er is niet te vergeten nog een Plop themagebied verderop in het park.

    Verder in de toekomst zie ik een hal verschijnen op de plaats van de Tractors van Big & Betsy die zich uitstrekt tot het Bos van Plop en die nieuwe hal voor 2020. Dan is deze hele hoek van het park eigenlijk een Plopsa Indoor voor in de winter en zo hebben ze ook een 365 dagen openstelling.
    Dan heb ge een hal voor de hoeve, dat lijkt me weinig logisch. Ik zie de tractors ook wel verdwijnen maar dan eerder voor iets outdoors. De hoeve wil Steve, de CEO niet verliezen vertelde hij ooit. Mij lijkt me dat een leuke plek om ooit hopelijk in een verre droom een rapid te zien verschijnen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •