X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 78

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Puur marketinggewijs lijkt het me niet interessant om daar gewoon hekken te plaatsen. Met Halloween in aantocht zouden toch wat teasers op de hekken toch een goede zet zijn. Dat kan meteen een nieuwsgierig publiek aantrekken om volgend jaar terug te komen. Bovendien lijkt het me dat de doorsnee bezoeker nog helemaal niet op de hoogte is van de plannen die komende jaren in Walibi gaan gebeuren.

  2. #2

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Puur marketinggewijs lijkt het me niet interessant om daar gewoon hekken te plaatsen. Met Halloween in aantocht zouden toch wat teasers op de hekken toch een goede zet zijn. Dat kan meteen een nieuwsgierig publiek aantrekken om volgend jaar terug te komen. Bovendien lijkt het me dat de doorsnee bezoeker nog helemaal niet op de hoogte is van de plannen die komende jaren in Walibi gaan gebeuren.
    Wat niet is kan nog komen hé. ;D Wie weet zijn de banners in de maak ofzo? Denk dat ze wel voldoende promotie gaan maken hoor, zou me zeer vreemd lijken mochten ze at deel 'vergeten'.
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •