X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 20

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Halloween 2021

    Vandaag naar een halloween nocturne geweest. Omdat we een platinum pass hebben zijn we pas in de namiddag aangekomen, rond 14u30.

    Bij het oprijden van de parking hebben we een tijdje in de file gestaan waarna we gewoon naar de uitgang van de parking werden gewezen omdat de parking vol was. Hier stond iemand van de security die ons doodleuk zei dat we maar ergens aan de quick moesten parkeren. Dit heb ik nog nooit meegemaakt zelfs op andere uitverkochte dagen niet.

    Eenmaal binnen in het park was het heel druk met volle pleinen en paden. Dit haalt het 'enge' aspect van een scarezone wel weg omdat het zo druk is. Over het algemeen vind ik de scarezones dit jaar wel wat mager, met uitzondering van rebellion land dan. Hier heeft Walibi iets heel mooi neergezet.

    De spookhuizen hebben we dit jaar nog niet gedaan wegens de grote drukte. Er leken ook elektriciteits problemen te zijn in het park en dan vooral in karma world. Hier werkte de verlichting niet en ook in het station van corba brande er geen verlichting, enkel 1 kleine soort noodverlichting.

    Het leek er ook op dat nagulai hierdoor een tijd gesloten is geweest aangezien de rij hiervoor helemaal doorliep tot aan de ingang van radja river.

    Morgen keren we nog eens terug naar Waver om dit keer nagulai en curse of amun eens uit te testen.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Halloween 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuzzz Bekijk Berichten
    Vandaag naar een halloween nocturne geweest. Omdat we een platinum pass hebben zijn we pas in de namiddag aangekomen, rond 14u30.

    Bij het oprijden van de parking hebben we een tijdje in de file gestaan waarna we gewoon naar de uitgang van de parking werden gewezen omdat de parking vol was. Hier stond iemand van de security die ons doodleuk zei dat we maar ergens aan de quick moesten parkeren. Dit heb ik nog nooit meegemaakt zelfs op andere uitverkochte dagen niet.

    Eenmaal binnen in het park was het heel druk met volle pleinen en paden. Dit haalt het 'enge' aspect van een scarezone wel weg omdat het zo druk is. Over het algemeen vind ik de scarezones dit jaar wel wat mager, met uitzondering van rebellion land dan. Hier heeft Walibi iets heel mooi neergezet.

    De spookhuizen hebben we dit jaar nog niet gedaan wegens de grote drukte. Er leken ook elektriciteits problemen te zijn in het park en dan vooral in karma world. Hier werkte de verlichting niet en ook in het station van corba brande er geen verlichting, enkel 1 kleine soort noodverlichting.

    Het leek er ook op dat nagulai hierdoor een tijd gesloten is geweest aangezien de rij hiervoor helemaal doorliep tot aan de ingang van radja river.

    Morgen keren we nog eens terug naar Waver om dit keer nagulai en curse of amun eens uit te testen.
    Wij waren er ook vandaag, om met de dames die er niet bij konden zijn op de fandag, Halloween nog een kans te geven. Man de drukte vandaag was immens, wachtrijen van attracties puilden overal uit en het was in de spookhuizen ook duidelijk merkbaar... We deden de "binnen" spookhuizen zo vroeg mogelijk en bij Amun & Nagulai eindigde het net zoals op de fandag, in een polonaise waarbij geen enkel schrikeffect meer aanwezig was. Het blijft nog steeds het beste halloweenevent van belgisch pretparkland, maar ik begin te denken dat de populariteit ervan hun eigen meer en meer in de voet aan het schieten is... volgend jaar ga ik wss opnieuw naar de fandag, maar komt er geen 2de bezoekje meer aan halloween, want als ik in mooie gethematiseerde wachtrij-spookhuizen wil lopen, kan dat goedkoper ook...

    Edit: Lost forest was hier ook geen uitzondering op en eindigde op 1/3de van het traject in de welbekende polonaise...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •