X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 56

Onderwerp: [Slagharen] 2018

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Slagharen] 2018

    Mooie aanpassingen in het park, maar voor een 55e verjaardag zou het toch nog iets meer mogen zijn, niet?

  2. #2

    Re: [Slagharen] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Mooie aanpassingen in het park, maar voor een 55e verjaardag zou het toch nog iets meer mogen zijn, niet?
    Het jaar nadat je net een (voor het park) gigantische nieuwe achtbaan hebt gekregen? Het is niet het grootste park waarvan je verwacht dat ze elk jaar een nieuwe attractie openen. Over de aanpassingen die het park doet, vind ik dat we al heel tevreden mogen zijn
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [Slagharen] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Het jaar nadat je net een (voor het park) gigantische nieuwe achtbaan hebt gekregen? Het is niet het grootste park waarvan je verwacht dat ze elk jaar een nieuwe attractie openen. Over de aanpassingen die het park doet, vind ik dat we al heel tevreden mogen zijn
    Klopt, en ik verwacht niet direct een nieuwe achtbaan daarom, maar een aangepaste 4D-film als 'nieuwe' attractie vind ik wat jammer. Ook de nieuwe show is eigenlijk gewoon een update / vervanging van een andere show. Het meest spectaculaire in 2018 belooft dus een nieuwe ingang te worden, met enkele structurele aanpassingen in het park.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •