X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 58
  1. #21

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Pff.. maak het maar weer complex..

    Ze kunnen attracties die af zijn ook nu al testen en keuren (door zowel TüV als Disney), maar het zal wel goedkoper zijn om het allemaal in eens te doen.. En als ze dat écht willen dan vraag ik me af of ze 2020 wel halen, want die andere SFX coaster is toch al heel wat langer in opbouw en ook nog steeds niet geopend.

  2. #22

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Opening van het outdoor park zou verschoven zijn naar Q4 van 2021 volgens GGRAsia door de impact van de Coronacrisis.

  3. #23

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Geen verrassing dat ze het wéér uitstellen. Maargoed. Nu mijn trip die kant op uitgesteld is Q2 van 2021, mogen ze dus ook begin van dat kwartaal openen wat mij betreft

  4. #24

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Er is eindelijk een nieuwe naam voor het park: Genting Skyworlds
    Zo is de link met het reeds bestaande indoor Skytropolis duidelijk (of verwarrend).

    Naam:     genting.png
Bekeken:  1154
Groote:   85,0 KB

  5. #25

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Fijn dat ze eindelijk een officiele naam hebben, al was deze naam wel al door velen verwacht.. Nu hopen dat het park ook aan slaat bij het publiek.

  6. #26

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Voor de geïnteresseerden: in het rood het parcours van de SFX-coaster:

    Naam:     Genting-Outdoor-Theme-Park-Plan.png
Bekeken:  1262
Groote:   754,9 KB

  7. #27

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Als ik het goed zie dus een achterwaarts gedeelte en een zijwaarts gedeelte.

    Ook leuk om de andere layouts te zien. Wel een gigantisch theater trouwens aan de linker kant.

    Niet al te lang geleden zag ik nog foto's waar op te zien was dat er nog trackdelen van die SFX coaster buiten liggen. Die baan is dus nog lang niet af. Wel heeft het park eindelijk zijn website gelanceerd (al kun je daar nog niets zien of doen buiten inschrijven voor een nieuwsbrief) en worden bezoekers van het resort dood gegooid met reclame voor het park.

  8. #28

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Als ik het goed zie dus een achterwaarts gedeelte en een zijwaarts gedeelte.
    Hier is een interpretatie:
    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************

    Naam:     rit.jpg
Bekeken:  966
Groote:   134,0 KB

  9. #29

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Het park opent nog steeds in 2021 maar in fases. De SFX coaster zit in fase 2 voor 2023.


  10. #30

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Holy Crap.. Dan verwachten ze toch nog behoorlijk wat werk aan die SFX coaster.. maargoed, die in FW is natuurlijk ook al behoorlijk lang onder constructie.

  11. #31

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Opnieuw werd de ingang aangepast:
    Naam:     ingang.jpg
Bekeken:  688
Groote:   141,5 KB

    Ook test men de attracties in het voorste deel van het park.
    Naam:     defender.jpeg
Bekeken:  644
Groote:   440,8 KB

    De theming van de wachtrij komt overeen met de film Independence Day: Resurgence. Fox blijft dus blijkbaar nog aanwezig via licenties.
    Naam:     sphere.jpeg
Bekeken:  990
Groote:   435,5 KB

  12. #32

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Op zich wel leuk eigenlijk hoe de ingang van het park uit ziet als zo'n typische ouderwetse, Amerikaanse bioscoop. Vind de aanpassing zeker niet slecht (wellicht wat overbodig).

    Overigens is Ice Age (ook van Fox) nooit weg geweest, maar goed om te zien dat er ook nog andere attracties een Fox licentie hebben. Zou niet slechts een kwart van de attracties uiteindelijk een andere licentie krijgen?

  13. #33

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Overigens is Ice Age (ook van Fox) nooit weg geweest, maar goed om te zien dat er ook nog andere attracties een Fox licentie hebben. Zou niet slechts een kwart van de attracties uiteindelijk een andere licentie krijgen?
    Klopt, Ice Age is inderdaad ook bevestigd. Het zal het thema blijven van de coaster in en rond de besneeuwde berg. Ik hoop dat ze het Alien vs Predator thema van de SFX coaster ook kunnen behouden!
    Laatst gewijzigd door Rein; 30-12-20 om 13:06.

  14. #34

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Naam:     printscreen.jpg
Bekeken:  568
Groote:   255,2 KB

    Nothing to see here...

  15. #35

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Er is inderdaad vrij weinig te zien op die foto.. of mis ik iets?

    Zou deze baan niet sowieso pas in 2023 openen?

  16. #36

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Ik denk dat het net de grap was dat ze niets willen prijs geven van wat er in de box zit...

    Ondertussen test de duel power coaster van Dynamic Attractions!

    Naam:     test.jpg
Bekeken:  523
Groote:   162,4 KB
    Bron: Instagram Stories

  17. #37

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Dat ziet er echt wel de moeite uit eigenlijk! Zijn er eigenlijk stats van deze baan bekend? Ik kan zelf zo meteen niets vinden...

  18. #38

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Er is inderdaad zo goed als geen info over de baan zelf. En gezien het om een nieuw type gaat en dit de eerste uitvoering ervan is, valt het ook niet te vergelijken met andere.

    Wel is er een promotie filmpje waar de werking en verschillende mogelijkheden van dit type aan bod komen:


  19. #39

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Je kunt vrij goed de layout van de baan zien. Ziet er niet heel spectaculair uit, maar door de manier van themen en het aparte systeem denk ik wel dat het een hele coole totaalervaring wordt.

  20. #40

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Waarin verschilt dit type dan van Test Track/Radiator Springs Racers? Mij lijkt het op het eerste zicht redelijk gelijkaardig te zijn?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •