X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 342

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Phantasialand heeft alvast laten weten dat ze NIET maandag al open gaan.

    Ondanks dat het vanaf maandag in theorie weer mag. Moeten de parken dan wél zich aan een aantal voorschriften houden. Deze voorschriften zijn echter nog niet concreet gemaakt door de overheid. Wanneer de voorschriften er zijn zal het park deze aftoetsen tegen de maatregelen die ze zelf al voorgenomen hebben en de bestaande maatregelen waar nodig aanpassen. Pas de voorschriften duidelijk zijn en de maatregelen van het park zijn goedgekeurd, zullen ze gaan heropenen. Veiligheid en gezondheid van gasten en medewerkers blijft daarbij ten alle tijden voorop staan.

    Ik kan me goed voorstellen dat PHL niet het enige park is en dat dus ook andere parken in NRW (Waaronder MPG) voorlopig nog even gesloten blijven.


    Europa Park gaat op 29-5 weer open. Tot dusver is er enkel gecommuniceerd dat je vooraf een ticket op datum moet kopen om het park te mogen betreden om zo niet te veel gasten tegelijk in het park te hebben. Over andere hygienische maatregelen heb ik nog niets gelezen. Al lijkt me wel dat het verplicht zal zijn om een mondkapje te dragen, gezien dat de standaard in Duitsland is.

    Als ik het goed begrijp mogen mensen met seizoenskaarten slechts 1x per maand bij EP naar binnen. Een weekendtrip gaat er dus niet meer in zitten. Ik hoop echter niet dat dit correct is, want dat zou wel echt schandalig zijn, gezien voor een groot deel van de abo-houders het echt niet loont om voor één dag naar Rust af te zakken.

    ik heb zelf geen abo, maar schijnt dat houders hier bericht over hebben gehad. Iemand met abo die dit wellicht kan bevestigen?
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 08-05-20 om 16:11.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •