X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 101

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Bloc H kreeg ik vorig jaar een stevige duw tegen mijn schouder van een actrice in zo'n cel. Dit jaar hielden ze een honkballknuppel tegen m'n hals en kwam er een andere met haar armen rond mijn nek staan ook tegen een cel. Een stinken dat die adem deed...

    Heb de indruk dat er in Black Rose meer aanrakingen zijn, maar nieuw is het dus zeker niet.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Leuke idee! Maar ik had stiekem gehoopt dat ze de ruimte naast CoT weer gingen gebruiken...
    Laten we hopen dat het er de volgende jaren dan wel inzit. Uiteindelijk zie ik ze er wel voor gaan, de ruimte staat toch leeg en zeker als enkele andere delen volgebouwd zijn met attracties, zie ik hen wel een spookhuis naast CoT of in het oude treinstation steken, zoals je zelf ook al aanhaalde.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Het is ook een goede show, hé. Begrijp me daarin niet verkeerd. Maar dit is nu al 3 jaar op rij dezelfde Halloween show, ook al is het in een ander park. Ik had dan liever die nietjespistolen act gezien ertussen.
    Uiteindelijk zijn het ook enkel het mini groepje pretparkfans die zich daaraan 'ergeren'. Voor 99% van de bezoekers is het nog steeds een nieuwe show en zit men met opengevallen mond te kijken. Voor mij was het twee jaar geleden dat ik hem zag en ik herinnerde me zelfs niet meer alles, laat staan mensen die niet (zo veel) met pretparken bezig zijn. Een nieuwe show is bovendien ook een heel stuk duurder, dus ik denk dat Walibi hiermee toch een erg goede zet gedaan heeft, ook al draaide de show voordien al in BBJ.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik ben in Lumberjack nochtans twee keer (met een hevig trillende kettingzaag) aangeraakt, wat me vorige jaren ook niet overkomen was. Was ik hier dan alleen in?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Bloc H kreeg ik vorig jaar een stevige duw tegen mijn schouder van een actrice in zo'n cel. Dit jaar hielden ze een honkballknuppel tegen m'n hals en kwam er een andere met haar armen rond mijn nek staan ook tegen een cel. Een stinken dat die adem deed...

    Heb de indruk dat er in Black Rose meer aanrakingen zijn, maar nieuw is het dus zeker niet.
    Ik ben dit jaar aangeraakt in Black Rose, Lumberjack en Block H. Vorig jaar en twee jaren geleden ook al in die twee en zelfs in Project (Inva)Z(ion).

    Het is dus inderdaad niks nieuws, maar het valt wel op dat het in Black Rose een stuk 'extremer' is dan ooit tevoren.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •