X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 39

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    Nog ff iets dat ik gemerkt heb, verzonden berichten kan je niet meer zien staan (bij Priveberichten) en het is ook niet meer zo duidelijk dat je een PB ontvangen hebt!
    Vroeger werden verzonden berichten ook niet bijgehouden tenzij je het expliciet in de instelling zei, de melding komt gewoon vanboven in je dashboard te staan dat is ook niet anders dan vroeger lijkt me?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aero Bekijk Berichten
    Ik heb nog eens een vraagje over het vernieuwde forum. Op dit moment bv. zijn er 318 mensen online, 11 leden en de rest gasten, waarvan de gasten bijna allemaal de profielenpagina's aan het bekijken zijn. Mag ik dit dan interpreteren als "robots" van zoekmachine's bv. of zijndit effectief mensen die informatie van leden bekijken. Vroeger kon je duidelijk zien dat bv. Bing of Google aan het rondlezen was, maar nu zie ik die niet meer staan.
    Dat zijn gegarandeerd bots/zoekmachines, bij mij zijn het nochtans heel weinig gasten die profielen bekijken.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Dat zijn gegarandeerd bots/zoekmachines, bij mij zijn het nochtans heel weinig gasten die profielen bekijken.
    Ha, ze waren waarschijnlijk allemaal net gaat eten bij jou!
    Hier toch weer een paar pagina's vol van dit:

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •