X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    MPG vermeldde die voordelen al in het najaar (dacht ik toch). En hier zie ik toch duidelijk de voordelen: https://www.movieparkgermany.de/nl/s...on_quicktabs2:
    "Gratis entree tot de parken Belantis, Bobbejaanland en Attractie- & Vakantiepark Slagharen
    Eenmalig gratis entree tot overige parken in Europa, zoals: Mirabilandia, Parque Warner"

    Gratis Efteling met MPG-abo was misschien vroeger zo. Wat wel zeker vroeger was, maar al twee jaar niet meer: gratis MPG met Efte-abo.
    https://www.looopings.nl/weblog/6951...-abonnees.html

    Misschien none of my business maar waarom zou je een duurder MPG-abo aanschaffen ipv een BJL-abo, met quasi dezelfde voordelen maar met een aanzienlijk prijs-verschil? De enige reden die ik kan bedenken: je gaat echt veelvuldig naar MPG en wil er een parking-abo bij. En dan nog: ik ben met m'n afgelopen BJL-abo 6 keer naar MPG geweest. De niet zo dure parking (ik denk € 6, P. Ast. vraagt €15) betaalde ik dan telkens met plezier.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Misschien none of my business maar waarom zou je een duurder MPG-abo aanschaffen ipv een BJL-abo, met quasi dezelfde voordelen maar met een aanzienlijk prijs-verschil? De enige reden die ik kan bedenken: je gaat echt veelvuldig naar MPG en wil er een parking-abo bij. En dan nog: ik ben met m'n afgelopen BJL-abo 6 keer naar MPG geweest. De niet zo dure parking (ik denk € 6, P. Ast. vraagt €15) betaalde ik dan telkens met plezier.
    Inderdaad meer bezoeken aan MPG dan BBJ, en bij MPG krijg je per abo een extra gratis inkomkaart om eens iemand mee te nemen..

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •