X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 156

Onderwerp: Brand Europa-Park

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Brand Europa-Park

    Erg erg tragisch! Niet te vatten dit! Maar toch, wat een efficiëntie weer van dit park! 25.000 man op een gestructureerde manier kunnen ontruimen zonder paniek, zonder gewonden en al zeker zonder doden. Chapeau!

    Btw, de Noorse kerk heeft, integenstelling tot wat andere vermoedde, het gewoon gehaalt en is nog volledig in ere! Ook Vindjammer is desondanks toch nog geopend vandaag en de kleine monorail draait al testrondjes. Fjord zal wel langer op zich laten wachten, maar heb het idee dat EP deze attractie indien mogelijk ook zo snel mogelijk operatief wil zien (zeker met de zomer in het vooruitzicht).

    Piraten zijn wij helaas kwijt . Mooie banner trouwens, prachtig eerbetoon. Ik vermoed dat we geen heropbouw van deze baan moeten verwachten. Wel zie ik ze naar volgend jaar (?) toe het Scandinavisch dorp weer opbouwen. Maar time Will tell denk ik.

  2. #2

    Re: Brand Europa-Park

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Piraten zijn wij helaas kwijt . Mooie banner trouwens, prachtig eerbetoon. Ik vermoed dat we geen heropbouw van deze baan moeten verwachten. Wel zie ik ze naar volgend jaar (?) toe het Scandinavisch dorp weer opbouwen. Maar time Will tell denk ik.
    Ik vraag me af wat ze gaan doen inderdaad. Echt asap aan een heropbouw van Noorwegen beginnen? Een exacte kopie? Zouden ze toch als eerbetoon een soortgelijke attractie als PIB zetten?...
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •