X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 16 van de 16

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Tiki-Waka en kinderattracties in Walibi Belgium

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Bedankt voor je TR! Ik was er afgelopen zaterdag ook nog eens. Tiki Waka heb ik intussen ook kunnen doen en ik vond hem pittiger dan ik eerst dacht. De lengtemeter stond in het station, net voor je kon instappen. Wij hebben zo'n 80-85 minuten aangeschoven, dus ik kan inderdaad begrijpen dat je die liever overslaat als je geen zekerheid hebt.

    De Tiki Trail was zaterdag ook gesloten... omdat ze eraan werkten! De eerste trap waar je naar boven gaat is intussen verwijderd en wordt opnieuw aangelegd. Deze komt nu ook een stuk verder op het asfalt uit. Ik vermoed dat ze dit doen omdat hij eerst te steil (en gevaarlijk) was. Lengtebeperkingen heb ik hier wel niet gezien.

    Het paasparcours was ook veranderd ten opzichte van de openingsdag. Toen moesten kinderen eerst door een doolhof en kwamen zo in de vlakte uit waar je eitjes kon zoeken en eendjes kon vissen. Zaterdag zag ik ook dat het vissen voor het podium gebeurde.
    Was Walibi al wat enthousiaster bij de paaseierenraap ?
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  2. #2

    Re: [TR] Tiki-Waka en kinderattracties in Walibi Belgium

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Was Walibi al wat enthousiaster bij de paaseierenraap ?
    Daar heb ik niet op gelet tbh, aangezien ik er te groot voor ben

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •