X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 107

Onderwerp: [Plopsa Hotel] 2020

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsa Hotel] 2018

    Dat is wel een van de gewoontes van plopsa. Vrijwel meteen na de opening van anubis werd er gezwaaid met dat er nog een coaster in hetzelfde kaliber op komst was voor plopsaland de panne. Op het oude forum kon je dat bij elke aankondiging opvolgen en uiteindelijk kwam er dan éindelijk de nieuwe achtbaan en bleek het Heidi te zijn.

    Zolang er niets rechtstaat geloof ik niet in dat hotel. In alle eerlijkheid geloof ik ook niet dat Plopsa daar echt nood aan heeft of dat het zou werken. Het park is niet zo groot dat je meerdere dagen nodig hebt om het te bezoeken en er zijn hoogstwaarschijnlijk wel goedkopere dingen in de buurt te huren als je echt wil overnachten.

  2. #2

    Re: [Plopsa Hotel] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Het lijkt inderdaad dat de focus nu ligt op de camping? Want daar was wel een foldertje voor verschenen zag ik en de kost om de huisjes te bouwen is beduidend lager dan een hotel natuurlijk. Maar als ze geen hotel bouwen op dit moment dan vraag ik me af wat ze dan wel van plan zijn voor De Panne...
    Het lijkt erop ja, er wordt door insiders ook voortdurend gepost over Camping Ter Hoeve, daar zal dus de grote focus op liggen ja.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Dat is wel een van de gewoontes van plopsa. [...] Zolang er niets rechtstaat geloof ik niet in dat hotel. In alle eerlijkheid geloof ik ook niet dat Plopsa daar echt nood aan heeft of dat het zou werken. Het park is niet zo groot dat je meerdere dagen nodig hebt om het te bezoeken en er zijn hoogstwaarschijnlijk wel goedkopere dingen in de buurt te huren als je echt wil overnachten.
    Toch vreemd dan dat ze er vorig jaar mee uitgepakt hebben (in de pers), dat doe je normaliter niet als je niet 100% zeker bent dat het er gaat komen.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •