X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Gisteren eindelijk zelf crazy bats ervaren. De wachtrij vind ik beter. Al was dat natuurlijk niet zo moeilijk. Station gaat ook wel. Vond alleen het station van de temple sfeervoller en mooier. Heb 1x de VR bril opgehad en daar hield ik het ook bij omdat ik er helaas misselijk door wordt. Ik vond de film ook een beetje kinderachtig. Heb ook nog een keer zonder VR de coaster ervaren. Pijnlijk om dit te zeggen maar het is slechter dan eerst. De prachtige imascore soundtrack draait niet meer. Er zijn geen lichteffecten. En je kan zelfs de muziek van de hollywood tour horen... ik blijf bij mijn mening dat VR niet op achtbanen past en ook niet op de temple. Ik vind het thema ook totaal niet in dit gedeelte passen en de nieuwe muziek haalt niet het niveau van de prachtige imascore soundtrack. Alleen de wachtrij is een pluspunt. Het had van mij gewoon de temple mogen blijven met theming in de achtbaan zoals cancancoaster.
    Laatst gewijzigd door _robin_; 23-07-19 om 14:40.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •