X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 34

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine pretpark ergernissen topic

    Waar ik me aan erger in parken:

    * Voorstekers in de wachtrijen. Een papa/mama met kindje dat naar het toilet moest, daar heb ik alle begrip voor. Maar een bende van 10 man of een volledige familie...
    * Parken die attracties aan de achterkant van het park later openen en vroeger sluiten (BJL)
    * Parken die meer dieren dan attracties hebben (BW)
    * Express-pas die overal voorrang krijgt (Port Aventura)
    * Opschriften en tekeningen van het begin tot het einde van de wachtrij (overal)
    * Veel te dure parkingplaatsen
    * Rokers in een wachtrij
    * ...

    Al kan dit lijstje nooit zo lang zijn als het "wat ik zo geweldig vind aan pretparken"-lijstje

  2. #2

    Re: Het grote kleine pretpark ergernissen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klepje87 Bekijk Berichten
    * Parken die meer dieren dan attracties hebben (BW)
    Dat vind ik eigenlijk maar een vreemde, geen fan van pairi Daiza dus? Ik heb op zich niets tegen een (onevenwichtig) dier-attractie-aanbod, het hangt er gewoon van af hoe een park zich profileert.

  3. #3

    Re: Het grote kleine pretpark ergernissen topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Dat vind ik eigenlijk maar een vreemde, geen fan van pairi Daiza dus? Ik heb op zich niets tegen een (onevenwichtig) dier-attractie-aanbod, het hangt er gewoon van af hoe een park zich profileert.
    Ik ben zeker fan van Pairi Daiza, al 2 jaar abonnee daar. Wat ik bedoel is dat Bellewaerde bv aanzien wordt als een pretpark, maar in mijn ogen een veredelde zoo is met roestige of gebrekkige attracties.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •