Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
Hangt er natuurlijk vanaf hoeveel attracties erbij komen denk ik. Ik denk niet dat het alleen FLY gaat zijn, en in dat geval kan de wachtrij bij Taron wel eens naar beneden gaan.
Als er nog een attractie bij komt, zal dat een familie/kinder attractie zijn. Na Talocan hebben ze Tikal erbij gezet voor families/kinderen. Bij Taron is Raik erbij gekomen.

Nu heb je direct ernaast al heel veel kinderattracties in Wuze Town liggen. Dus nog een kinderattractie in Rookburgh lijkt me niet ideaal. Dus ALS er iets komt is mijn gok een familie-attractie.

Tussen de spaghetti aan tracks moet ook nog ergens een toiletblok en horeca komen. Dus ben sowieso benieuwd wat er nog in moet gaan passen. Een maat van me opperde een demolition derby ride van Zamperla. Die zou in een industriëel thema op zich wel passen, al heb ik mijn twijfels over het toevoegen van auto's in een Berlijns thema van de jaren 20. Ook al is het een industriewijk van Berlijn, dat veranderd het jaartal op zich niet.

Qua Horeca zou ik het wel cool vinden als ze die gigantische BBQ die ze vroeger in Silver City gebruikten weer terug zouden hangen. Hang dat ding iets anders op en het past perfect in het industriële van het gebied. Waarbij dan spiezen met vlees en/of groenten verkocht worden door wat arme lui die in de buurt wonen en zo wat geld bij elkaar proberen te scharrelen door hun producten aan het werkvolk in de fabrieken te slijten.