X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Door hun stil zwijgen creëren ze wel een beetje een hype. Het stil zwijgen was echter zo lang dat die hype alweer aan het sterven was. Het park hoeft echter niets te doen, deze muur zorgt dat er weer wat leven in de brouwerij komt. Ik zou zelf ook liever hier en daar wat details willen zien. Net genoeg om nog meer te kunnen speculeren. Maar kan er wel mee leven. We zullen uiteindelijk vanzelf wel zien wat het wordt.

    Terug naar de onzekerheid dat de baan wel zal openen in 2019. Momenteel staat bijna 3/4 van de baan overeind. Is het mogelijk dat tegen kerstmis alle baandelen geplaatst zijn?

    Op de nu nog lege plaats aan de kant van de Berggeiststraße komt het rangeerterrein om de treinen te stallen. Dit is ondergronds dus wat zou er boven op het gelijkvloers niveau komen?
    Dat is dus het gedeelte waar ik helemaal verward over ben. Ik was - tot voor kort - in de veronderstelling dat het rangeerterrein al bestond en dat de oprit/afrit die van de weg de bouwput in loopt op het dak daar van was. Dat is dus blijkbaar niet zo, blijkt nu.

    En naast de plek waar het rangeergedeelte moet komen is nog een behoorlijk grote vlakte helemaal leeg. Waar men achter tegen al redelijk ver klaar lijkt te zijn, lijkt het wel alsof vooraan zelfs geen fundamenten staan. De vraag wordt dus wat ze daar van plan zijn. Nu is het logisch dat ze voorin minder ver zijn dan achterin, maar nu is het verschil wel enorm. (of althans: Zo lijkt het, want bij Taron hebben we ook zoiets gezien, maar het leek daar toch minder extreem te zijn)
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 05-10-18 om 12:11.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •