Wat een ongelofelijk moeilijke keuze, kan ik er niet gewoon twee aanduiden waarbij ik een traantje (of meerdere) zou laten?

Uiteindelijk is mijn stem gegaan naar Revolution. Met Python heb ik om eerlijk te zijn weinig. Het is absoluut een nostalgische baan en ook wel een leuke, maar ik zou het niet enorm jammer vinden als hij weggaat. Moest dat gebeuren, weten we ook zeker dat er iets in de plaats komt dat de moeite zal zijn en de Python zal vrij snel 'vergeten' zijn. Bovendien past de Python ook niet meer zo goed tussen al die goed gethematiseerde attracties van de Efteling.

Een achtbaan die ik al veel meer zou missen is de Weerwolf, al zie ik die nog niet snel verdwijnen. Ik denk wel dat als hij weggaat, hij tegen die tijd erg ruw zal zijn en bijna niet meer te redden valt, dus waarschijnlijk vind ik het tegen dan stukken minder erg. Op die ruimte is ook plaats voor een waardige vervanger.

Het grootste gemis van die drie is dus voor mij Revolution. Bobbejaanland heeft hem al langs alle kanten verkracht, maar die rit en dat nostalgisch gevoel blijven heerlijk. Bovendien zijn we niet eens zeker dat er een vervanger komt moest hij afgebroken worden, al zie ik dat ook hier niet heel snel gebeuren.