X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Welke attractie zie jij het liefst terugkomen?

Stemmers
35. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Looping Star (Bobbejaanland)

    16 45,71%
  • Vertigo (Walibi Belgium)

    8 22,86%
  • Los Piratas (Bellewaerde)

    11 31,43%
Resultaten 1 tot 20 van de 29

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #27

    Re: [Poll] Publiekslievelingen: Wie moet terugkomen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Excuses, maar ik had wel een soortgelijke reactie verwacht haha.
    Ik heb er maar niet op gereageerd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik bedoel dat ze Huracan ergens anders konden bouwen
    Ik begrijp wat je bedoelde hoor. Maar ja, ze hadden dat kunnen doen ja, maar die nieuwe achtbaan ging er gewoon niet gekomen zijn als ze niet actief op zoek waren geweest naar een vervanger voor Los Piratas. En als die er toch was gekomen was het zeker geen binnenachtbaan geweest. Huracan mag Los Piratas enorm dankbaar zijn voor het gebouw, als er dan ooit toch een Huracan was gekomen kon hij thematisch 100% zeker nooit tippen aan wat ze hier nu hebben neergezet. Dat was ongeveer wat ik bedoelde.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    De VIP-tent is voor mij al jaren een doorn in het oog
    Kijk, nog een argument. Als ze ooit van plan zouden zijn een nieuw gebouw te zetten zouden ze toch eerst een evenementenhal bouwen zou je dan denken, dat ze van die "goedkope" tent afkunnen? Allez, nu ben ik wel aan het gokken, maar ik zie ze toch niet meteen een nieuw gebouw neerzetten van die grootte-orde. (In het park bedoel ik. Dat aquapark spreken we even niet over )

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Als je in El Volador zit zie je een grote witte poort tussen Huracan en de 4D Cinema die nu als nooduitgang kan gebruikt worden, maar langs waar men het park ook verder kan uitbreiden.
    Die grond is volgens mij van Bellewaerde en als ik mij niet vergis zou men eind dit jaar / volgend jaar die boerderij daar platgooien en er een nieuwe parking maken om de verloren plaatsen op parking A door het Aquapark te compenseren. Ik had ook meer gehoopt op een uitbreiding van het park op dat gebied, ze sluiten zichzelf wel een beetje in als ze daar parking gaan aanleggen. Maar vermits de grond van hen is en als ze de parking niet asfalteren is het ook vrij snel weer aangepast en kan alles in de toekomst nog.

    Trouwens (om voor de verandering ook nog even terug ontopic te gaan): een nieuwe Vertigo zie ik gewoon niet gebeuren, vandaar ook mijn stem. Een nieuwe Los Piratas kan wèl en ik hoop er nog altijd op dat het ooit gebeurt.
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 12-09-17 om 14:27.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •