X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 47 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 927
  1. #1

    Het grote kleine-vragen-topic

    Voor al uw vragen groot en klein moet u in het Grote kleine-vragen-topic zijn!

    Heb je een vraag die je te klein lijkt om er een extra topic voor te openen? Stel ze dan hier. Hoogstwaarschijnlijk passeert er binnen de dag wel eens iemand die het juiste antwoord heeft! Op deze manier voorkomen we ook een regenwoud aan kleine onbenullige topics op het nieuwe forum!

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ooit bezocht ik Aqualibi in de late namiddag op een dag dat ook Walibi open was tot 18:00. Een veel te eerlijke kassa-mens meldde me dat een parking-ticket niet hoefde indien ik na 19:00 de parking zou uitrijden. De parking-wachters zouden dan immers al weg zijn.

    Ik heb een groepsbezoek gepland met ca. 7 auto's op een weekdag in juni (sluitingstijd Walibi 18:00). Aangezien Aqualibi pas om 16:00 opent, blijven we geheid tot minstens 20:00. Wel heb ik onlangs gemerkt dat het uitrijden nu anders is (niet meer dat bruggetje naar de rotonde waar je 's morgens de parking oprijdt). Ik hoef mijn vraag niet te stellen, u hebt ze wel door. Dank bij voorbaat.

  3. #3

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Wij vertrekken aanstaande Donderdag richting Salou voor het zo ongeveer 8e a 9e jaar op rij. Port Aventura kennen we intussen op ons duimpje, echter zouden wij met onze te verlengen Silver Pass in mei en september gratis binnen mogen in het Aquatic Park. Wij zijn hier een jaar of 2, 3 geleden eens geweest in putteke Juli, nu was mijn vraag: Is dat water in het "laag"seizoen verwarmd, of zou de temperatuur daarvan al aangenaam genoeg zijn om een dagje waterpark in te plannen?
    Ik meen mij te herinneren dat het zwembadwater in ons hotel vorig jaar in mei koud genoeg was om na een kort plonske met blauwe lippen en tenen verder rond te paraderen, en wilde toch eventjes checken of dat waterpark überhaupt de moeite zou zijn als het nog niet volledig snikhete Spaanse zomer is daarzo...

  4. #4

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Het waterpark was bij mij niet geopend dus helaas kan ik je niet helpen, Crazy2girlken .

    Ik heb wel zelf een vraagje: op de folders van de B-dagtrips staat er precies een attractie op de achtergrond (Achtbaan?), maar ik kan echt niet onderscheiden wat het is: het lijkt me zeker niet in België. Iemand een idee?


  5. #5

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik heb wel zelf een vraagje: op de folders van de B-dagtrips staat er precies een attractie op de achtergrond (Achtbaan?), maar ik kan echt niet onderscheiden wat het is: het lijkt me zeker niet in België. Iemand een idee?
    Mij doet het denken aan die "water coasters" die je kan terugvinden in waterparken.
    Alweerrrr een winnaarrrrr

  6. #6

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Wij vertrekken aanstaande Donderdag richting Salou voor het zo ongeveer 8e a 9e jaar op rij. Port Aventura kennen we intussen op ons duimpje, echter zouden wij met onze te verlengen Silver Pass in mei en september gratis binnen mogen in het Aquatic Park. Wij zijn hier een jaar of 2, 3 geleden eens geweest in putteke Juli, nu was mijn vraag: Is dat water in het "laag"seizoen verwarmd, of zou de temperatuur daarvan al aangenaam genoeg zijn om een dagje waterpark in te plannen?
    Ik meen mij te herinneren dat het zwembadwater in ons hotel vorig jaar in mei koud genoeg was om na een kort plonske met blauwe lippen en tenen verder rond te paraderen, en wilde toch eventjes checken of dat waterpark überhaupt de moeite zou zijn als het nog niet volledig snikhete Spaanse zomer is daarzo...

    Ik weet niet of het water daar verwarmd is, maar het is daar nu ongeveer 26 graden in Salou. Dat is zeker wel een temperatuur om eens te plonsen. De enigste keer dat ik het waterpark daar deed was trouwens in september, helemaal geen klagen gehad over het water daar toen.

  7. #7

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Ooit bezocht ik Aqualibi in de late namiddag op een dag dat ook Walibi open was tot 18:00. Een veel te eerlijke kassa-mens meldde me dat een parking-ticket niet hoefde indien ik na 19:00 de parking zou uitrijden. De parking-wachters zouden dan immers al weg zijn.

    Ik heb een groepsbezoek gepland met ca. 7 auto's op een weekdag in juni (sluitingstijd Walibi 18:00). Aangezien Aqualibi pas om 16:00 opent, blijven we geheid tot minstens 20:00. Wel heb ik onlangs gemerkt dat het uitrijden nu anders is (niet meer dat bruggetje naar de rotonde waar je 's morgens de parking oprijdt). Ik hoef mijn vraag niet te stellen, u hebt ze wel door. Dank bij voorbaat.
    Vorig jaar ben ik er ook geweest en heb zelfs nooit aan een parkingticket gedacht toen ik naar Aqualibi ging. Toen het gewone park al lang gesloten was verlieten wij Aqualibi (1 of 2 uur na de parksluit) via de parking en konden we gewoon buitenrijden. De slagboom stond toen open.

    Zelf heb ik ook nog een vraag over de parking van Walibi (en bij uitbreiding ook Bellewaerde). Ik heb voor het eerst een Golden Pass gekocht en aansluitend ook een Parking Pass. Ik kocht deze aan de kassa's voor de ingang van Walibi voor 20 euro. Ik verwachtte hier een extra kaart te ontvangen die ik in de parken zou kunnen gebruiken, maar in plaats ervan kreeg ik een gewoon papieren parkingticket en een kassaticket waarop vermeld stond dat ik 20 euro betaalde voor een Parking Pass. Ik toonde deze aan de parkeerwachter en die zei me dat ik alles moest bijhouden en een volgende keer zo presenteren.

    Klopt dit allemaal? Het kasticket zal toch afgaan waardoor dit tegen het einde van het seizoen toch niet meer leesbaar is?
    Kan ik mijn Parking Pass nu ook gebruiken in Aqualibi en Bellewaerde Park en hoe pak ik dit het beste aan?
    Zijn er nog mensen die een Parking Pass hebben en hoe ziet die eruit?

  8. #8

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    bij mij is er een P aangebracht op mijn golden pass. Het andere ticketje van bwp is om parking C uit te rijden.

  9. #9

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    bij mij is er een P aangebracht op mijn golden pass. Het andere ticketje van bwp is om parking C uit te rijden.
    Bedankt voor je antwoord. Hopelijk lukt het me de volgende keer ook om er die P op te krijgen x)

  10. #10

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Je dient eigenlijk het kasticketje en je Golden Pass aan de abonnementenservice af te geven.
    Zij plakken er dan inderdaad een P op.
    Ik heb mijn Parking Pass afgegeven bij het aanmaken van het abonnement, en bij mij staat de P op mijn Golden Pass gedrukt.

    Een papieren ticket voor Bellewaerde heb ik nooit gekregen.
    Wanneer ik daar binnen ga, vermeld ik telkens dat ik een parkingabo heb en een ticket wil, en dat wordt dan altijd wel geregeld.

  11. #11

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Aha, thanks! Welja, ik dacht dat ik mijn Parking Pass kon aankopen bij de abonnementenservice, vandaar dat ik niets gekocht had aan de kassa. Dit is alvast een grote opluchting!

  12. #12

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Iemand ervaring met de Pass Rapidus in Parc Astérix. We zijn met 4, de jongste mag nog niet op OzIris. Betreft het een kaart- of ticketsysteem waarbij een ander gezinslid hiervan (dubbel) gebruik kan maken? Of is dit persoonsgebonden?

    Update:
    Ik heb al een bevredigend antwoord via chat met park bekomen: de Pass Rapidus is non nominatif

  13. #13

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Nog een Astérix-vraagje:

    Waar vind ik online wachttijden?
    Die van Loopings toont (mag ik hopen) al dagenlang dezelfde, met o.a. 80 min voor OzIris, niks voor Pégase en Vol d'Icare en Grand Splatch kapot. De park-app kan in niet op m'n W***ows phone installeren

  14. #14

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Een goede site om wachttijden te volgen is https://queue-times.com/

    Helaas zitten ze hier ook met wachttijden voor Parc Astérix die niet up to date zijn. Ik vermoed dat er dus ergens een probleem zit bij de weergave van de apps en data naar andere sites. Ik denk dat ze dezelfde parameters hanteren die ook Looopings gebruikt.

  15. #15

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Iemand ervaring met de baby-switch in de Efteling? Wij vertrekken deze week voor 2 dagen naar de Efteling met onze 20-maanden oude zoon. Moet je hiervoor iets speciaals laten registreren op voorhand? Iemand verder ervaring met de attracties die we met hem zouden kunnen doen? Thx!

  16. #16

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klepje87 Bekijk Berichten
    Iemand ervaring met de baby-switch in de Efteling? Wij vertrekken deze week voor 2 dagen naar de Efteling met onze 20-maanden oude zoon. Moet je hiervoor iets speciaals laten registreren op voorhand? Iemand verder ervaring met de attracties die we met hem zouden kunnen doen? Thx!
    Neem even een kijkje in dit topic.
    Redacteur Brakesection Magazine - RollercoasterFriend

  17. #17

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Bedankt voor de link. Ik zal dit topic over het hoofd gezien hebben ;-)

    Als ik het goed begrijp mogen zelfs kleine kinderen mee in de bobsleebaan, mits begeleiding van een volwassene?

  18. #18

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klepje87 Bekijk Berichten
    Bedankt voor de link. Ik zal dit topic over het hoofd gezien hebben ;-)

    Als ik het goed begrijp mogen zelfs kleine kinderen mee in de bobsleebaan, mits begeleiding van een volwassene?
    Jup, beetje opmerkelijk he?! Het kind moet wel zelfstandig kunnen wandelen.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  19. #19

    Artikel de standaard

    Er is een artikel in de standaard verschenen over het geld smijten van de pretparken. Je kan er alleen aan als abbo houder. Wie heeft er een abbo en wil het artikel copy\pasten of screen shots hier neer plakken?

  20. #20

    Re: Artikel de standaard

    Het staat gewoon openbaar te lezen via volgende link die ze op facebook deelden http://www.standaard.be/cnt/dmf20170...5b3f2a0093cc1b

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •