X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 240

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Ik veronderstel dat die foto's de basislaag zijn en dat er nog van alles aan de facades geplakt zullen worden indien deze correct zijn.
    Ik vraag me af wat het "Mission Control" gebouw is op die plannen. Vooral omdat mij dat de ingang lijkt tot de stuntshow vandaag.
    Wat ze daarmee gaan doen lijkt mij ook vreemd. En die Reign of Fire scene ligt precies ook wat ver om in de Marvel zone te betrekken.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #2

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Ik veronderstel dat die foto's de basislaag zijn en dat er nog van alles aan de facades geplakt zullen worden indien deze correct zijn.
    Ik vraag me af wat het "Mission Control" gebouw is op die plannen. Vooral omdat mij dat de ingang lijkt tot de stuntshow vandaag.
    Wat ze daarmee gaan doen lijkt mij ook vreemd. En die Reign of Fire scene ligt precies ook wat ver om in de Marvel zone te betrekken.
    Zoals ik het zie is "Reign of fire" gewoon de werknaam voor de scene in de Tram Tour, die normaal niet zal wijzigen. "Mission Control" wordt een meet & greet dacht ik eens ergens gelezen te hebben.
    Wel een geweldige naam voor R'NRC, Jukebox
    Coastercount: 959 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •