X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 14 van de 14

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Sea Paradise 01/06/2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Wel bizar dat ik nog nooit gehoord heb van dit park, ook niet in andere JapanTR's. Bedankt om mij dit dus te laten kennen, en ben blij om te lezen dat je eerste Togo toch geen ramp was.
    Zijn er grote verschillen in het alleen reizen/zijn in een land als Japan, dat cultureel toch heel verschillend is met Europa of bv met Canada, waar je vorige soloreis plaats vond?
    Graag gedaan en leuk dat je het vraagt: er is een heel groot verschil, namelijk de mensen. Japanners zijn heel erg op zichzelf, ook tegenover elkaar, en beginnen zover ik heb gezien nooit spontaan een babbeltje. Een beetje meer zoals in Europa dus. In Canada en Amerika is het omgekeerde waar, daar word je bijna niet met rust gelaten, zelfs niet door de toeristen .

    Ik bedoel daarmee niet dat Japanners onvriendelijk zijn: als je iets aan hen vraagt, zullen ze hun best doen te helpen. Zo wisten we eens niet waar een bepaalde bus vertrok, en toen we het vroegen aan een Japans meisje van een jaar of twintig liep ze met ons mee om de busstop te zoeken, waarmee ze haar eigen bus miste. Ze vond dit echter helemaal niet erg, zolang ze ons maar geholpen had.

    Het eten is natuurlijk ook totaal anders, en twee dingen waar ik me aan stoorde was de belachelijke hoeveelheid plastic er bij alles zat (standaard krijg je bij het kleinste spul dat je kocht een zakje, alles zat dubbel verpakt) en het gebrek aan vuilbakken, zowel in het straatbeeld als in pretparken vaak. Ondanks die twee ergernissen is het er overal kraaknet.

  2. #2

    Re: [TR] Sea Paradise 01/06/2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Het eten is natuurlijk ook totaal anders, en twee dingen waar ik me aan stoorde was de belachelijke hoeveelheid plastic er bij alles zat (standaard krijg je bij het kleinste spul dat je kocht een zakje, alles zat dubbel verpakt) en het gebrek aan vuilbakken, zowel in het straatbeeld als in pretparken vaak. Ondanks die twee ergernissen is het er overal kraaknet.
    Misschien eten ze dat plastic ook op?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •