Ik hoop zelf nog steeds dat ze er een diamantmijn in Afrika van maken. De baan loopt deels langs het hotel, wat je qua thema echt niet gecorrigeerd krijgt als ze de baan opeens in een Chinees Thema zouden steken. Afrika heeft dan ook eindelijk meer dan ??n attractie. Het gedeelte waar CA en Chiapas elkaar kruisen/paralel lopen kan generiek gethemed worden dat het zowel in Mexico als in Afrika past. Of je maakt juist dat deel indoor om ze van elkaar te scheiden.
Mwah.. Echt een nieuwe ingang is het niet eens. Meer een tunnel naar de ingang toe. Natuurlijk kost dat geld, maar het lijkt me relatief professorisch, ondanks dat het er goed uit ziet.
Veel van het gebruikte materiaal kan in elk geval vrij gemakkelijk herbruikt worden.
Het dak van Silverado kan niet meer volledig open (wel nog gedeeltelijk), maar veerder lijkt me daar niets mis mee. Kun je nader uitleggen wat je bedoelt?
Colorado is nog steeds enorm populair en iets waar het park ook wel trots op is. Kijk naar de wachtrijen, die alleen maar langer lijken te worden in plaats van korter. In dat geval heeft renoveren zeker nog nut.
Een flinke beurt voor de Hollywood tour zou prachtig zijn. Maar de laatste keer dat ze dat gedaan hebben, heeft het niet heel lang stand gehouden helaas. Beetje het effect als in MPG. Daar knappen ze ook veel dingen heel goed op en na een half jaar zie je het verschil al niet meer. Zonde, maar toch. Er steekt nog stiekem veel onderhoud in de hollywood tour. Er worden geregeld nieuwe kleren of maskers gespot en ook zie je zelden kapotte effecten.. en als ze er zijn worden ze snel genoeg hersteld. (die rechtse haai schijnt berucht te zijn, maar ook die zie ik meestal wel werken, maar idd: ook wel eens defect gezien).