Ik vind wel dat je gerust wel een dagje in Plopsa vullen als volwassenen. Je moet je alleen wat openstellen voor de figuren (en eventuele verbonden nostalgie). Het attractielijstje dat ik zou doen: Anubis, Heidi, De Draak, Supersplash, Rollerskater, Victor's Race, Vleermuis (beide kanten mss als het je eerste keer is, ondanks de pijn ), Boomstammetjes, Wicky the battle, Bos van Plop, Piratenboot, De Grote Golf, Mega Mindy Jetski's, Rox Flyer (indien open), Koffiekopjes, Storm op Zee, Plopsa Express, Wienerwalz, Pedalo's, een show in het theater en mss Kaatje zoekt Eendje. Dan zit je toch al aan 20 attracties en oké, niet alles is thrill en sensatie maar doet hoeft ook niet per se bij zo'n park.

Je kan het nog altijd aanvullen met Plopsaqua natuurlijk indien je snel rond bent of het slecht weer is, want ook daar kan je als volwassene gerust een namiddag doorbrengen.

Door er gewerkt te hebben ben ik er al teveel geweest dus ik doe het zeker niet ieder jaar, maar zo af en toe eens. Plus mensen die nog nooit geweest zijn, brengen best wel een bezoekje, ongeacht hun leeftijd.