Hey Rickie97!
Dat is een leuk idee! We zijn momenteel in de laatste lijn voor het decembernummer en ook daarin zal opnieuw heel wat interessants te lezen zijn! Je zal dit jaar nog eventjes geen raadsels krijgen in Brakesection Magazine, maar we nemen je suggestie zeker mee voor de toekomst!
Bedankt voor je input!
Groeten,
Bert
Redacteur Brakesection Magazine - RollercoasterFriend
Ooit had ik twee mooie wereldrecords op mijn naam staan, nu helaas geen enkele meer. Toch wordt ik beter geacht dan mijn grote broer. Ondanks het grote aanbod van achtbanen in mijn park blijf ik er toch bovenuit steken. Ook al duurt de rit slechts enkele seconden.
Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis
Jep die zocht ik.
We zijn met zijn 8, maar ik ben zeker op dit moment nog uniek.
Ik ben zowel één van de eerste attracties als een twee.
Zo ééntje wil je wellicht wel ook in jouw tuin.
Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis
Star Trek: Operation Enterprise ??
Looping Star?
Gwazi, Lion Park Resort
Sidewinder - Elitch Gardens ??
De thunder loop die tot vorig jaar in Slagharen stond?
Ik vrees dat mijn tuin niet groot genoeg is, maar een Sky Rocket 2 van Premier?
met hetgeen michielsken zei, sky scream in holiday park?
Tempesto in Bush Gardens Williamsburg?