Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten

Indien Runaway Railway zou komen naar Parijs, zou ik dat absoluut niet erg vinden. Beter dan gewoon een Toon Town, eindelijk weer eens een nieuwe attractie en Mickey blijft toch wel de ster van Disney. Wat de tweede attractie betreft, ben ik dus volledig voor Indiana Jones Adventure! Een rapid zou ook mogen inderdaad, Grizzly River Run in Disney's California Adventure was fantastisch! Tron op zich ook, maar laat die maar voor het derde park. Er staan al coasters genoeg nu in Disneyland Park.
Ik vond toon-town in Anaheim nogthans een geweldig gebied met veel charmes, waar niet alleen Mickey, maar ook Minie, Pluto en alle andere classic toon figuren een eigen plekje hebben. Het is ook een gebied dat ze in Orlando nog niet kennen en bij mijn weten ook niet gepland is. Dus voor mij mocht het direct naar Parijs komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
Tron op zich ook, maar laat die maar voor het derde park. Er staan al coasters genoeg nu in Disneyland Park.
De grizzly river in Anaheim behoort inderdaad tot de betere rapid rivers.

Een Tron attractie vind ik ook niet in het huidige hoofdpark in Parijs passen. (ook niet in het Magic Kingdom van Orlando trouwens, was daar misschien meer iets voor de Studio's of Epcot geweest).

Qua achtbanen verbaasd Parijs me eigenlijk. We hebben met afstand het meest thrill-georienteerde Disney park ter wereld. In Parijs vind je meer inversies terug dan in alle andere parken te samen*, maar ook een grotere en heftigere BTM, de heftigste wilde muis van enig Disney park, etc.. Iemand enig idee waarom dat zo is?

*Inversies worden door het gewone publiek vaak als thrill beschouwd, ondanks dat dit niet persé in relatie hoeft te staan of een betere rit garandeerd. Overigens hebben alle disney parken ter wereld tesamen dan nog steeds minder inversies dan in één achtbaan op zichzelf: Smiler.