X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    -2020 rookburgh
    -Silverado +2 jaar
    -China +2,5 jaar
    -Groene muur+braakliggend stuk achter kaiserplatz +2,5 jaar

    Ik zou er ook niet van schrikken moesten temple nog tot minstens 2027 meedraaien. En dat is zonder dat phantasialand nog ergens een werf vindt waar we als fans nog niet aan gedacht hadden.
    To be honest, ik hoop dat je ongelijk hebt, maar het zou kunnen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Een buitengebied kan niet en een nieuwe hal is ook lastig. Ik denk. Zolang deze achtbaan nog goed werkt. Hij blijft staan. Kan 5 jaar zijn. Maar ook 10/15 jaar. Waarom zou je het weghalen als het bezoekers trekt en de achtbaan nog onwijs goed werkt?
    Correct maar de buren stemmen wellicht vroeg of laat in met een nieuw indoor gedeelte. Ik denk dat ze op zich wel een ander gebouw zien zitten maar veel lager en minder opvallend doordat de buitenkant van de gevels helemaal met groen bedekt zou moeten zijn zodat het gebouw opgaat in de omgeving.

    Echter zien ze wellicht 3 jaar werkzaamheden minder zitten. En is net dat het voornaamste struikelblok. Laten we positief zijn: het komt goed... Ooit.


    En waarom je het zou weghalen?
    Omdat al de rest in het park zodadelijk op een zo hoog niveau komt qua theming met allemaal e-ticket attracties dat ze zich geen verouderde uithoek/attracties meer kunnen permitteren. Je ziet op sociale media genoeg mensen zeggen dat Phantasialand nog minstens 2 goede darkrides mist. Laat net dat zijn wat ze terug kunnen zetten op de plaats van Hollywood Tour (en Crazy Bats) + misschien nog een volledige indoor Arthur the ride zoals in EP. Zo wordt Fantasy nog meer familie- en kindgericht.

    Om verder te gaan op het niveauverschil met de rest van het park: bezoekers zetten ook op sociale media dat het verschil tussen de verouderde attracties en de nieuwe attracties te groot is.

    Je kan een oud meubelstuk blijven afschuren en opnieuw verven maar het blijft een oud meubel. Hetzelfde met Geister Rikscha, Hollywood Tour & Crazy Bats.

    Dus ik denk dat ze voor hun prachtig opgedane imago te behouden en te versterken beter die laatste twee genoemde attracties met de grond gelijk maakt binnen x aantal jaren, indien er niet iets nieuws gebouwd mag worden, en er gewoon een groene, rustige picknick zone van maken.

    Beter dat dan een prachtig park te hebben met die oude "troep" in de uithoek.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 26-07-19 om 17:34.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •