Nu met Crazy Bats, en de aanloop er naartoe wordt het weer opgerakeld. Dat klopt. Vorig jaar was er nog sprake van dat Disney het record zou gaan verbreken, ik denk dat ze het daarom toen toch nog even iets mee wilden doen. Inmiddels lijkt het er echter op dat PHL het record blijft behouden.
Ik zou het zeker niet erg vinden mocht de baan blijven bestaan met een degelijk thema. Echter zie ik niet hoe dat technisch mogelijk moet worden zonder er onrealistisch hoge bedragen tegenaan te smijten.
Ander thema voor het interieur lijkt me niet echt realistisch. Enig idee wat zoiets kost? Dat wordt een project dat in de acht cijfers gaat lopen (oftewel: Onder de 10 miljoen redt je het niet).
De investering in Fantissima is erg klein en levert wel degelijk nog een hoop geld op. Wat mij betreft laten ze met die "Tunnel" alleen maar meer zien hoe graag ze dit deel van het park liever verbergen.
Een nieuwe gevel voor het gebouw zetten: Er staat waar het kan al eentje, maar juist het gedeelte dat het ergste is kun je geen gevel voor zetten omdat het gebouw zelf dat niet kan dragen.
Als ik het goed begrijp zijn bij de uitgang van de Geister Rikscha/Colorado pas nieuwe kluisjes ge?nstalleerd. Nu kunnen ze die natuurlijk gemakkelijk verplaatsen, maar het verbaasd me dat ze niet op de plek van de oude kluisjes (onder het silverado) komen.
Van die piratenfilm ben ik het zwaar met je eens. Het thema is een ouderwetse bioscoop. Ze zouden dus prima meerdere films per dag kunnen draaien. Ik denk dat ze de investering niet willen doen in een nieuw systeem dat compatibel is met de moderne films. Piraten was oorspronkelijk enkel een 3D film die het park zelf omgebouwd heeft naar 4D. Niet heel gek dus als het systeem niet werkt met moderne films.