X

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 455

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht

Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

Heel leuk dat ze zo sterk inzetten op groen, dat heeft zo'n themazone ook echt wel nodig!
    Ik ben wel benieuwd hoelang die bananenbomen het gaan uithouden. Niet dat ik er enorm veel van ken, maar dat is toch geen soort die je in onze omgeving in de gemiddelde bommatuin kan spotten...

Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Heel leuk dat ze zo sterk inzetten op groen, dat heeft zo'n themazone ook echt wel nodig!
    Ik ben wel benieuwd hoelang die bananenbomen het gaan uithouden. Niet dat ik er enorm veel van ken, maar dat is toch geen soort die je in onze omgeving in de gemiddelde bommatuin kan spotten...
    Die palmbomen en bananenbomen die men in Walibi plant komen uit Italië en kunnen een minimumtemperatuur van -15°C aan. Ik denk dus dat dat geen enkel probleem zal zijn.

Over het groen in Exotic World: Walibi voorziet 1800 struiken, ongeveer 6000 vaste planten, een twintigtal palmbomen en een vijftigtal bananenbomen.

Genoeg groen denk ik dus ?

Forum Rechten