Wacht... heb jij wel dezelfde Tornado gedaan als ik? Ik was net enorme fan van die baan, dat was de ster van het park voor mij! Oké, soepel was hij niet en hij was extreem intens, maar dat maakte hem net geniaal. Ik heb daar met plezier tal van ritjes op gemaakt.
Ik kan me inderdaad inbeelden dat je een totaal ander beeld krijgt van Bakken wanneer je er maar een uurtje bent. Ik ben er de klok rond geweest (ik denk zelfs ietsjes langer) en had ook een polsbandje. Het was heerlijk warm en totaal niet druk, dus ik denk dat ik nog nooit zoveel attracties in één dag gedaan heb als toen. De kermissfeer klopt inderdaad wel, maar het is dan toch (één van?) de meest gezellige kermis(sen) die ik al deed.
Goed om te zien dat Rutschebanen terug open is, amper twee weken voor je bezoek gebeurde daar nog een klein ongelukje.
Verder ben ik niet eens zeker of ik Tivoli Gardens in alle opzichten beter vind dan Bakken. Tivoli Gardens is wel duidelijk het betere park, maar heeft niet meer dan mijn verwachten ingelost, terwijl Bakken die gemakkelijk overtroffen heeft. Mijn dag in Bakken was verder ook veel meer memorabel dan die in Tivoli.
Bedankt voor het TR!

Antwoord met Citaat