Wauw wauw wauw wauw....!!! Eindelijk staat het park op na al die jaren, EINDELIJK! Vanaf de rehab van Psyké had ik echt terug enorme vertrouwen in het park, en dat vertrouwen wordt alleen maar beloond. En hoe! Oh my, wat worden wij verwend de volgende jaren! Al jaar en dag heb ik al altijd een grote boon voor het park gehad en droomde ik van dergelijke investeringen. Nu is het gewoonweg realiteit, waazin! Ik dnek dat niemand nu nog treurt dat Six Flags hier de boel nog runt, CDA heeft het eindelijk begrepen. Golden Pass 2018 en verder? Ik ben bijna zeker van yes!!

BTW: ik ben echt dol op de aanpak van al de themazones! Het geeft mij zo een Europa-Park gevoel allemaal: goede theming, leuke rides voor de ganse familie en overal een verschillende eet-ervaring. Can't freaking wait! En dan te bedenken dat dit alles in enkel (?!) vijf jaar tijd gerealiseerd gaat worden... Te zot gewoon, hier konden wij tien jaar geleden alleen nog maar van dromen dit...

Eerst Wildfire die opent, PHL die een grote en unieke flying aankondigd, Walibi met zijn gigantisch en spectaculair investeringsplan... WTF voor een insane pretparknieuws-week is dit zeg? Wat volgt er nog ?

PS: Wanneer de nieuwe kiddie-coaster voor Walibi Playland wat vaagjes in beeld kwam, zag je rechtsboven een treinontwerp van deze baan. En als ik dat goed zag, leek dat op een typische (maar uniek voor Walibi gethemde) Zierer Force frontcar te zijn. Iemand die toevallig een fotootje heeft van deze slide om dat te bevestigen. Moesten mijn ogen dus correct zijn, lijkt mij dat wel perfect gekozen. Die kleine vernieuwde Zierer-baantjes zijn altijd wel best leuk en schattig, dus (weer) een goede zet van het park! Plus dat maakt dat deel van het park voor wat meer bezoekers interessanter en komt daar ook wat meer leven in de brouwerij!