X

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 317

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht

Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    't is niet dat dat ding veel ruimte inneemt. Overigens ruimte genoeg in de rest van het park voor nieuwe attracties. Waarom wil Bobbejaanland het contract niet verlengen? Zijn toch extra inkomsten denk ik?
    Ik weet ook niet waarom. Er staat enkel dat beide partijen tot de conclusie gekomen zijn het contract niet te verlengen, meer wordt er niet gezegd. Het grappige is trouwens dat de opgewekte energie niet door het park zelf werd gebruikt en het verhaal van Amedee verklaart eigenlijk ook waarom.

Vannacht beginnen ze aan de afbraak. Daarna wordt hij terug opgebouwd in Oekraïne.

Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus Bekijk Berichten
    Ik weet ook niet waarom. Er staat enkel dat beide partijen tot de conclusie gekomen zijn het contract niet te verlengen, meer wordt er niet gezegd. Het grappige is trouwens dat de opgewekte energie niet door het park zelf werd gebruikt en het verhaal van Amedee verklaart eigenlijk ook waarom.

Vannacht beginnen ze aan de afbraak. Daarna wordt hij terug opgebouwd in Oekraïne.
    Lijkt mij redelijk normaal dat deze niet meer voldoet. Zo'n windmolen wordt tussen de 10 en 20 jaar afgeschreven, waardoor de volledige subsidie in resultaat genomen is. Bijgevolg zijn de kosten van het onderhoud veel hoger en is het verstandiger om een nieuwe, moderne en efficiëntere windturbine te plaatsen.

De energie die zo'n turbine oplevert, wordt verplicht op het net geplaatst in ruil voor groene/grijzestroomcertificaten.

Forum Rechten