X

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht

Re: [TR] KINGS ISLAND 10 en 11 juli 2024

Wederom een zeer leuk TR om te lezen! Hoewel onze mening zeer ver uiteen ligt, kan ik ze na het lezen van je TR's wel volledig begrijpen, wat wil zeggen dat het goed geschreven is. Over Kings Island was ik zelf altijd een stuk minder enthousiast als anderen, al moet ik daar ook bij zeggen dat mijn laatste bezoek nog voor Banshee (en dus ook voor Mystic Timbers en Orion) was.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    10 juli: Kings IslandHoeveel pretparken kent u met meer dan één bovengemiddelde houten achtbaan?
    HOLIDAY WORLD!!

En naar mijn mening ook absoluut Mt. Olympus, al weet ik dat die mening door een stuk minder mensen gedeeld wordt. Dollywood heeft ook 2 hele goeie trouwens, en dat bedoel ik niet eens als steek. Verder denk ik nog aan SF St Louis, Kennywood en Knoebels (al ben ik in die laatste zelf nog niet geweest).

Klinkt als een doenbare route voor je volgende USA-trip!

Maar ik begrijp je punt volledig hoor: het aantal parken met meer dan 1 goede woodie is absoluut schaars te noemen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    ... al moet ik daar ook bij zeggen dat mijn laatste bezoek nog voor Banshee (en dus ook voor Mystic Timbers en Orion) was.
    Oh, ben jij een Son-of-Beast-survivor en zo ja: met looping?

Merci voor het compliment en het lijstje parken met meer dan één goede woodie. Van sommige parken had ik nog nooit gehoord. Als ik mag aanvullen: Waldameer en Blackpool Pleasure Beach. Maar de twee coasters in KI waar ik op doel, schat ik veel hoger in. KI zelf gaat blijkbaar ook niet erg bescheiden om met z’n houten status.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 24-08-24 om 07:14.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Oh, ben jij een Son-of-Beast-survivor en zo ja: met looping?
    Nee, jammer genoeg niet. Ik heb het park bezocht in 2010, een jaar na de sluiting van SoB en in 2013, een jaar voor de opening van Banshee.

Tijdens mijn eerste US-trip in 2007 hebben we Kings Island bewust links laten liggen, mede doordat SoB toen SBNO was. Zonder SoB vond ik dat KI toen iets te weinig te bieden had om de omweg in ons toenmalige krappe schema te verantwoorden. Ironisch genoeg is SoB toen heropend net een dagje voor wij in de USA arriveerden... Dat wist ik toen niet, maar zelfs als ik het wist, was dat wellicht te laat geweest om heel onze planning om te gooien.

Forum Rechten