X

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 317

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht

Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

Nog een foto toegevoegd van het ongeval aan ons artikel:

Foto: © Michelle Wegman

Een reactie op Facebook:

Wat er is gebeurt bij mijn vriend, zusje, neef en nicht is dat de remmen het niet deden en zij zijn zonder beugels tegen de kar voor ze aan gereden met volle snelheid. Dat Bobbejaanland de attractie dan toch laat draaien zegt heel veel over hoeveel ze geven om de veiligheid van hun bezoekers!!
    Het lijkt er dus op dat de beugels wel zijn opengegaan door de sleepcontacten in het station, maar het karretje gewoon niet werd afgeremd. Ook heeft men laten weten dat men hoopt dat de achtbaan dit weekend terug operationeel is.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Het lijkt er dus op dat de beugels wel zijn opengegaan door de sleepcontacten in het station, maar het karretje gewoon niet werd afgeremd.
    Da's ook wel iets dat ik altijd al vreemd heb gevonden aan Typhoon. Je beugel schiet meteen open vanaf je tot stilstand wordt gebracht. Qua tijdsbesparing is dat natuurlijk wel handig, maar als de remmen dan niets doen rij je inderdaad door met je beugel open. Bij Gold Rush in Slagharen bijvoorbeeld wordt de trein eerst tot stilstand gebracht en pas dàn zie je de sleepcontacten naar de trein toe bewegen waarop de beugels openen. Dat lijkt me toch veiliger...

Forum Rechten