X

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 423

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht

Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

In het logo heet de baan dan weer Fénix. Iets wat me toch nét iets meer aan spreekt.

Wel jammer dat ook dit weer een wing coaster wordt met amper theming, terwijl zo'n baan het daar juist van moet hebben. In het laatste filmpje zie je goed hoe de vogel door een gang vliegt en zich draait om door smalle openingen te passen. Dit effect had ik graag zo voor de coaster gezien.

Nougoed. Ik ga er van uit dat in elk geval de brug nog een near-hit vormt. Misschien dat ze nog iets leuks doen met de helix erna, die me trouwens wel heerlijk intens lijkt.

Het gebied ziet er op de concepten in elk geval al heel tof uit.

Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

Heel mooie ontwerpen! Dit wordt vast een plaatje en zeker iets om naar uit te kijken. De achtbaan lijkt me tof, al had er inderdaad precies wat meer interactie met het decor mogen zijn. Ik verwacht ook veel van Merlin's Quest, hopelijk is het buitenstuk niet te lang (of gebeurt daar ook nog iets) en kunnen we genieten van een lang darkride gedeelte (een beetje zoals bij Piratbåde in Legoland Billund, die mij enorm verraste met zijn uitgebreid darkride-gedeelte).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    In het logo heet de baan dan weer Fénix. Iets wat me toch nét iets meer aan spreekt.
    Om precies te zijn heet de achtbaan Fēnix (met een macron op de e in plaats van een accent aigu). Zo wordt het toch op de speciale website 2018.toverland.com gebruikt.

Forum Rechten