Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
@ Rickie 97 (geboortejaar of IQ?)

Ik heb puur toevallig dezelfde avatar. Nou ja, toevallig, ik denk dat ook die Henk enige genegenheid voelt voor rollercoasters en we beide zo op hetzelfde fotootje uitkwamen.
Als iemand kan vertellen of deze coaster (in halve versie, het is duidelijk een spiegelbeeld-verdubbeling) echt bestaat en waar: mijn oprechte appreciatie.

In een ge-herpost TR over een kerst-kermis in Berlijn heb ik m'n echte naam vermeld en herhaal 'em zo nodig nog eens. Trouwens, ondanks m'n ge-nou lijd ik niet aan het syndroom van Ollander.

Benjamin.
Was dat bedoeld als een steek? Geboortejaar.

Ik weet wel dat jij niet Henk van den Tillaart heet. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat de persoon achter die naam ook niet echt zo heet, het lijkt me eerder een schuilnaam voor een typetje dat door eender wie 'gespeeld' kan worden, als jij het was geweest had ik het toch wel redelijk geniaal gevonden. Maar 't kan inderdaad ook gewoon een echte Henk van den Tillaart zijn.

(van je avatar had ik altijd het idee dat het een SLC is. Als ik de foto's op rcdb overloop zijn er wel meerdere die die kleur (gehad) hebben, dus welke het dan zou zijn...)

Anyway, je voornaam wist ik nog niet (of niet meer, dat kan ook. ) Aaangenaam