Wintertijd. Dus je mag eens fantaseren.
Stel: jij wint 50 Miljoen (of meer) en jij hebt alles (reizen gedaan, huis gekocht,enz...= 10 miljoen) en je zet 10 miljoen aan kant( kinderen/ later) en je hebt nog 30 miljoen over... Wat doe je met het geld?.
Ik zou het aan Bobbejaanland geven. Alle of beter gezegd investeren maar ik moet wel zien dat mijn investering opbreng. Ik zou zeggen tegen Bjl ik geef u 30 miljoen maar jullie moeten wel een nieuwe coaster zetten( eentje waarvan ik mag meebeslissen en ik zou natuurlijk vragen op het forum (hier) wat jullie zien zitten
Als BJL het niet zit zitten pech voor hun dan.

Antwoord met Citaat

ik wil ook een stuk inspraak hebben in het nieuwe.
Meer bepaald de angst om iets verkeerds te doen en zo een ongeval te veroorzaken, dus als passagier heb ik nooit problemen. Hoe bizar het voor de meeste mensen ook klinkt: aan mij vragen om zonder begeleiding een autorit van twee uur over onbekende (snel)wegen te maken is hetzelfde als aan iemand met extreme hoogtevrees vragen om in een vrijevaltoren te gaan. Wettelijk gezien mag ik naar Brühl rijden en ik heb dit vaak willen doen, maar de beschamende waarheid is dat ik het simpelweg nooit gedurfd heb. Ik hoop echt dat jullie me daar niet mee gaan uitlachen, want volgens het internet zijn er wel meer mensen met rijbewijs die nog steeds schrik hebben om een auto te besturen (ook al kunnen ze het dus eigenlijk wel). Wat je dagelijks in de krant leest, is nu niet bepaald bemoedigend.