Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
Speelde nog steeds een irritant park-riedeltje? Ik las daar enkele jaren terug daarover in een TR.
Er waren veel irritante Thomas de Trein-liedjes, voor de rest kan ik me geen specifiek deuntje herinneren.


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten

Via een ander topic op dit forum wist ik al dat je de achtbanen van dit park toch had kunnen doen, dus dat was wel een beetje een spoiler ... desondanks heb ik dit TR met veel interesse gelezen. Jouw ervaring met Eejanaika vind ik wel bijzonder. Als beginneling heb ik wel gelijkaardige dingen meegemaakt, maar het lijkt wel alsof achtbanen hun effect een beetje verliezen naarmate je ze vaker doet en stiekem vind ik dat best jammer Ik weet niet hoe dat bij jou zit?
Het is steeds een beetje minder magisch inderdaad. Dit is ook niet altijd verkeerd, want vroeger werd ik vaak (al dan niet) bijna ziek van enthousiasme als ik naar een nieuw pretpark ging. Ik ben blij dat ik alvast daar van af ben. Gelukkig is de pretparkwereld groot en veelzijdig genoeg om enigszins interessant te blijven.



Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
En nog een vraag over de laatste paragraaf: Heb je 'die berg' nog beklommen?
Ja hoor maar dat stelde echt niets voor . Je kan het prutsbergje zien op de laatste foto (al ligt deze ook wel op een heuvel, van waar de foto gemaak is).