X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 17 van de 17

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #12

    Re: [TR] Tokyo DisneySea 13-14/06/2018

    Ignace.... NEEEEEEEN!!!
    Space Mountain missen is één ding, maar Journey To The Center of the Earth?? Deze attractie belichaamt het hart en de ziel van het park! De ingang, wachtrij, voorshow, station, rit, finale,... Dit is wat mij betreft de attractie waarvoor je naar Tokyo Disney Resort gaat. Doodzonde! Ik ben blij dat je aangeeft nog een keer terug te willen gaan. Want geen enkele Europe attractie kan op tegen de kracht en pracht van Journey. Stiekem ben ik zelfs benieuwd of deze attractie het verschil had kunnen maken om TDS tot je nummer één park te kronen.

    I.v.m. je bevindingen van Tower of Terror (die overigens opende in 2006, niet in 2001) heb ik nog een vraag. Welke projecties herkende je uit Parijs? Of bedoel je het spiegeleffect? Want dat laatste vind ik in Tokyo logischer (Shiriki Utundu kan zaken laten verdwijnen) dan in Parijs. Je hebt trouwens wel gelijk dat de valervaring een pak softer is in Tokyo. Voor de hevigste valervaring moet je overigens naar Florida .

    Vreemd trouwens dat ze jullie 'The Magic Lamp Theater' hebben afgeraden op basis van taal. Ik weet dat ik hier een vertaaltoestelletje kreeg (zoals in de Tiki Room). Niet dat je veel hebt gemist overigens . Wist je trouwens dat je bij iedere attractie of bij het centrale infopunt een Engelstalig boekje met kaartjes kan krijgen. Hierop staan alle verhaallijnen van de attracties uitgelegd en dat met cool artwork. Prima gratis souvenirs! Vooral het kaartje van Sindbad is super, omdat hier de songtext van 'Compass of Your Heart' in het Engels op staat (het nummer werd origineel in het Engels gemaakt door componist Alan Menken); Lyrics trouwens hier: KLIK (Topsong overigens!). En gezongen met orkest: KLIK
    Ik kan me tevens goed inbeelden dat Turtle Talk, een attractie die volledige wordt gedragen door taalhumor, een zeer hallucinante ervaring opleverde. Bij een eventueel bezoek aan Parijs kan ik net als Thijs 'Stitch' aanbevelen .

    Voorts vind ik het wel helemaal geweldig dat je zo van dit park hebt genoten ondanks dat Toy Story Mania en Journey gesloten waren. Tokyo Disney Sea is magisch op alle vlakken. De eerste keer dat je onder het Mira Costa hotel doorloopt en je wordt getrakteerd op de vulkaan... geen enkel moment gedurende mijn pretparkhobby was ik meer onder de indruk! Het is bijna pervers hoeveel geld werd uitgegeven aan het thema van dit park. Het geheel klopt gewoon! Wel wil ik je volgen dat het attractie-aanbod eerder beperkt is, maar wat ze hebben is toch helemaal te gek?
    Sinbad, Indiana Jones, Journey, 20.000 Leagues, Toy Story Mania, Tower of Terror, Stormrider (nu iets met Nemo blijkbaar...) en binnenkort Soarin'. Eén voor één attracties van wereldniveau. Kwaliteit boven kwantiteit! Less is more! En dat in zulk thematisch kader.

    Voor mij is Tokyo Disney Sea niet het beste park ter wereld (dat blijft voor mij het Disneyland Park in Anaheim). Maar indrukwekkender dan Tokyo Disney Sea zullen we ze niet snel zien.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Grote achtbanen mis ik eigenlijk niet in het park: het heeft mijn dag kunnen vullen en ik heb er naar geen enkel moment naar gesnakt.
    Dit is waarschijnlijk de beste zin die ik al gelezen heb op het forum! En dat van de grootste achtbaanfan van het forum .
    Als ik zelf een top 10 van attracties moet opmaken zit daar geen enkele achtbaan in. Unieke ervaringen als Indiana Jones, Flight of Passage, The Amazing Adventures of Spiderman, Pirates of the Caribbean Battle for the Sunken Treasure, Radiator Springs Racers, The Frobidden Journey,... zijn van transcendent niveau! En daar kan voor mij geen enkele achtbaan aan kan tippen .
    Laatst gewijzigd door T-Bô; 30-08-18 om 09:24.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •